Pagina's

donderdag 17 maart 2016

Thema: "hoe voel ik mij vandaag"
Kijk je mee?
 
Wij hebben een gevoelenskalender gemaakt!


                                                   Samen vrolijk meten met de blokken.



                                         Wat zien we op de prent? Hoe voelt dat vriendje zich?





                                    ..... en dan in de juiste doos bij het juiste gevoel steken!













                                                                 Wij kijken boos!


                                                                


                                                        Maar ik kijk blij!




                                                         Ohnee, ik ben verdrietig!


                                                              Ik ben een beetje bang!





                                                                   Wij zijn heel blij!





                                                             Ik ben verwonderd!










Hiep hiep hoeraaaa voor Nina-Jolie!!!!